Zlatý středník je
největší komunikační
soutěž v Česku
Odstartoval 23. ročník!
Přihlaste své komunikační projekty a firemní média a získejte uznání za svou práci. Každý přihlašovatel navíc opět získá písemnou zpětnou vazbu. Prodloužený deadline přihlášek je 16. dubna 2025.
Pokud patříte mezi přihlašovatele ze Slovenska, připravili jsme pro vás web www.zlatystrednik.sk a Facebook stránku Zlatý středník Slovensko.
Pro aktuální informace a inspiraci sledujte sociální sítě ASCOPA.
Zprávy ze Zlatého středníku
Jak Ranní show vylepšila Vodafonu interní komunikaci a přinesla
V dnešní dynamické době je efektivní interní komunikace klíčová pro úspěšné fungování firem. Vodafone ČR našel způsob, jak nejen informovat, ale zároveň posílit spolupráci napříč celou organizací – a to prostřednictvím Ranní show.
Fofrtaška 2.0: jak nákupní taška na kolečkách ovládla herní svě
Začalo to jako vtípek na sociálních sítích a vyrostlo v jednu z nejúspěšnějších kampaní loňského roku i Zlatého středníku. Fofrtaška 2.0 – hravý projekt Kauflandu ve spolupráci s agenturami DDB FTW Prague, OMD, Fuse a FleishmanHillard.
Samsung a jeho Epická jízda ke Zlatému středníku
Co se stane, když jako globální značka svěříte své sociální sítě na 23 dní třem neznámým mladým lidem? Vznikne nečekaně autentická a dynamická kampaň, která osloví miliony sledujících.
“Květen, měsíc dobra” na Nově proměnil dobré skutky v bronz
Co dokáže firemní interní kampaň, když má silný nápad, zapálené lidi a opravdový dopad? TV Nova v rámci projektu „Květen, měsíc dobra“ propojila zaměstnance v dobročinných aktivitách – od sportovní výzvy přes darování krve až po pomoc seniorům či neziskovým organizacím.
Kytky pro chmel: květinový půllitr, který pomohl českému chmelu
Když se na českých chmelnicích objevil obří květinový půllitr, ještě nikdo netušil, že půjde o jeden z nejkreativnějších PR projektů roku. Kytky pro chmel nejen upoutaly pozornost veřejnosti a médií, ale také změnily skeptický postoj pěstitelů k regenerativnímu zemědělství.
Národní den bez spěchu zpomalil Česko a odnesl si zlato v katego
9 z 10 řidičů přiznává, že porušuje rychlostní předpisy a 43 % z nich spěchá, protože dohání zpoždění. Aby zpomalili, vyhlásila Česká asociace pojišťoven ve spolupráci s agenturami Hero & Outlaw a McCann Prague “Národní den bez spěchu”.
Soutěžní kategorie
- 1. Audio a video prezentace
- 2. Brožura, ročenka a katalog
- 3. Elektronický časopis, blog a newsletter
- 4. Event
- 5. Externí tištěný časopis a noviny
- 6. Integrovaná kampaň
- 7. Interní komunikace a employee engagement
- 8. Interní tištěný časopis a noviny
- 9. Kreativní idea
- 10. Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs
- 11. Launch, relaunch, rebranding
- 12. Mobilní aplikace a inovace
- 13. Nízký rozpočet a jeho efektivita
- 14. Podcast
- 15. Regiony
- 16. Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG
- 17. Struktura, obsah a storytelling
- 18. Výroční zpráva
- 19. Využití sociálních sítí a influencer marketing
- 20. Webové stránky
- Oborové kategorie
- Grand Prix