Zlatý středník je
největší komunikační
soutěž v Česku

Odstartoval 23. ročník!

Přihlaste své komunikační projekty a firemní média a získejte uznání za svou práci. Každý přihlašovatel navíc opět získá písemnou zpětnou vazbu. Do konce února můžete navíc využít cenově zvýhodněné registrace.

Pokud patříte mezi přihlašovatele ze Slovenska, připravili jsme pro vás web www.zlatystrednik.sk a Facebook stránku Zlatý středník Slovensko.

Pro aktuální informace a inspiraci sledujte sociální sítě ASCOPA.

Přihlásit se do soutěže

homepage-photo.png

Zprávy ze Zlatého středníku

Podcast roku Pod svícnem si úspěšně posvítil na problematiku domácího násilí
12. 2. 2025
Každý pátý Čech někdy zažil domácí násilí. Na tuto alarmující statistiku upozorňuje od roku 2022 iniciativa Pod svícnem, která se snaží edukovat veřejnost, usiluje o změnu legislativy a podporuje oběti tohoto násilí.
Jak zní nejkrásnější zvuky Slovenska? To ví vítěz kategorie Auto-moto a doprava Škoda Auto Slovensko
7. 2. 2025
„Objevte Slovensko netradičním způsobem prostřednictvím jeho jedinečných zvuků v inovativní kampani Najkrajšie zvuky Slovenska“. Tak by se dal stručně popsat vítězný projekt kategorie Auto-moto a doprava v soutěži Zlatý středník.
Krátce a svižně vás provedeme tím, co je při vyplňování přihlášky důležité.
29. 1. 2025
Před samotným přihlášením svého projektu se rozmyslete, čeho si na něm nejvíce ceníte a které aspekty chcete ohodnotit, jelikož každá kategorie má vlastní kritéria.
Projekt roku „Máme Smysl pro tumor!“: Jak televizní seriál pomohl bourat mýty o rakovině
29. 1. 2025
Televizní seriál Smysl pro tumor dokázal něco jedinečného – během osmi epizod vtáhl miliony diváků do příběhu o onkologických onemocněních a zároveň spustil jednu z největších osvětových kampaní v historii České televize.
ASCOPA otevírá 23. ročník soutěže Zlatý středník
16. 1. 2025
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností odstartovala 23. ročník soutěže Zlatý středník. Ta si dlouhodobě drží přední pozici v oblasti hodnocení komunikačních projektů a firemních médií v Česku a již 6 let i na Slovensku.
Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L'Oréal, agenturou roku je opět Svengali. PR Klub oznámil přejmenování na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností.
12. 9. 2024
Ceny největší oborové soutěže Zlatý středník, která již 22 let oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, znají své vítěze. Odborné

Soutěžní kategorie

  • 1. Audio a video prezentace
  • 2. Brožura, ročenka a katalog
  • 3. Elektronický časopis, blog a newsletter
  • 4. Event
  • 5. Externí tištěný časopis a noviny
  • 6. Integrovaná kampaň
  • 7. Interní komunikace a employee engagement
  • 8. Interní tištěný časopis a noviny
  • 9. Kreativní idea
  • 10. Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs
  • 11. Launch, relaunch, rebranding
  • 12. Mobilní aplikace a inovace
  • 13. Nízký rozpočet a jeho efektivita
  • 14. Podcast
  • 15. Regiony
  • 16. Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG
  • 17. Struktura, obsah a storytelling
  • 18. Výroční zpráva
  • 19. Využití sociálních sítí a influencer marketing
  • 20. Webové stránky
  • Oborové kategorie
  • Grand Prix