Krátce a svižně vás provedeme tím, co je při vyplňování přihlášky důležité.


Před samotným přihlášením svého projektu se rozmyslete, čeho si na něm nejvíce ceníte a které aspekty chcete ohodnotit, jelikož každá kategorie má vlastní kritéria. Dobře se na ně podívejte, protože v rámci těchto kritérií porota uděluje body od 1 do 10.
Pokud přihlásíte svou práci do více hlavních kategorií, dostanete odpovídající počet zpětných vazeb - jedna porota obsáhne maximálně dvě kategorie, abychom byli schopni garantovat odbornost porotců pro všechny přihlašovatele a plnou pozornost všem vašim podkladům.

A jak tedy na to?
Na začátku přihlášky představte projekt formou krátkého medailonku, který použijeme při jeho oficiální prezentaci v případě vítězství. Následně projekt popište více do hloubky, přičemž platí, že úvodní slova by měla vše shrnout, aby byl na první pohled patrný význam a dopad vaší práce.

Při vyplňování přihlášky odpovídejte na tyto otázky:

Jaké jsou cíle a strategie projektu?

  • Zajímají nás vaše cíle, které by měly být měřitelné.
  • Čeho jste chtěli dosáhnout a jakou strategii jste k tomu zvolili? Proč právě takto?
  • Kterými kanály a nástroji jste sdělení komunikovali?

Jaké jste zvolili cílové skupiny?

  • Vypište, na koho jste v komunikaci cílili. Jak jste vše provázali v jednotný celek?
  • Jaký byl zásah cílových skupin? Naplnila se vaše očekávání?

Jste inovativní a kreativní?

  • V čem je váš projekt jedinečný a novátorský? Jakým způsobem rozvíjí vaši značku, daný segment nebo pomáhá cílové skupině?
  • Jak jste pracovali s grafikou a obsahem? Čeho by si porotci měli všimnout?
  • Propisují se do vaší práce komunikační trendy?
  • Pokud přihlašujete dlouhodobý projekt, zajímá nás, jak jste si vedli v uplynulém roce. Posunuli jste projekt zas o kus dál novým nápadem?

Jak jste použili rozpočet?

  • Nezapomeňte vyčíslit rozpočet. Díky němu zjistíme, jak jste byli efektivní.
  • Rozepište, jak jste finanční prostředky využili na tvorbu obsahu a samotnou propagaci. Čím transparentnější rozpočet, tím lépe.
  • Pokud z interních důvodu nemůžete uvést přesné částky, dejte nám vědět, v jakých řádech jste se pohybovali (desítky, stovky tisíc, miliony korun).
  • Dosáhli jste svých cílů? Jakými nástroji jste úspěch změřili? Pochlubte se výsledky. Nebojte se čísel a dat, porota je ocení.

    Máte pocit, že by výsledky mohly být ještě lepší? Zdůrazněte kreativní myšlenku či inovaci, která za projektem stojí, nebo dobře vysvětlete přesah své práce. Můžete nám také prozradit výhled do budoucna, jak s projektem plánujete pokračovat nebo jaké kampaně budou navazovat.

    Rádi vám také pomůžeme s výběrem kategorií. Napište nám na e-mailovou adresu reditelka@ascopa.cz a spojíme se.

    Přejeme vám hodně štěstí!