Archiv článků
Jak Ranní show vylepšila Vodafonu interní komunikaci a přinesla
V dnešní dynamické době je efektivní interní komunikace klíčová pro úspěšné fungování firem. Vodafone ČR našel způsob, jak nejen informovat, ale zároveň posílit spolupráci napříč celou organizací – a to prostřednictvím Ranní show.
Fofrtaška 2.0: jak nákupní taška na kolečkách ovládla herní svě
Začalo to jako vtípek na sociálních sítích a vyrostlo v jednu z nejúspěšnějších kampaní loňského roku i Zlatého středníku. Fofrtaška 2.0 – hravý projekt Kauflandu ve spolupráci s agenturami DDB FTW Prague, OMD, Fuse a FleishmanHillard.
Samsung a jeho Epická jízda ke Zlatému středníku
Co se stane, když jako globální značka svěříte své sociální sítě na 23 dní třem neznámým mladým lidem? Vznikne nečekaně autentická a dynamická kampaň, která osloví miliony sledujících.
“Květen, měsíc dobra” na Nově proměnil dobré skutky v bronz
Co dokáže firemní interní kampaň, když má silný nápad, zapálené lidi a opravdový dopad? TV Nova v rámci projektu „Květen, měsíc dobra“ propojila zaměstnance v dobročinných aktivitách – od sportovní výzvy přes darování krve až po pomoc seniorům či neziskovým organizacím.
Kytky pro chmel: květinový půllitr, který pomohl českému chmelu
Když se na českých chmelnicích objevil obří květinový půllitr, ještě nikdo netušil, že půjde o jeden z nejkreativnějších PR projektů roku. Kytky pro chmel nejen upoutaly pozornost veřejnosti a médií, ale také změnily skeptický postoj pěstitelů k regenerativnímu zemědělství.
Národní den bez spěchu zpomalil Česko a odnesl si zlato v katego
9 z 10 řidičů přiznává, že porušuje rychlostní předpisy a 43 % z nich spěchá, protože dohání zpoždění. Aby zpomalili, vyhlásila Česká asociace pojišťoven ve spolupráci s agenturami Hero & Outlaw a McCann Prague “Národní den bez spěchu”.
Podcast roku Pod svícnem si úspěšně posvítil na problematiku do
Každý pátý Čech někdy zažil domácí násilí. Na tuto alarmující statistiku upozorňuje od roku 2022 iniciativa Pod svícnem, která se snaží edukovat veřejnost, usiluje o změnu legislativy a podporuje oběti tohoto násilí.
Jak zní nejkrásnější zvuky Slovenska? To ví vítěz kategorie Auto
„Objevte Slovensko netradičním způsobem prostřednictvím jeho jedinečných zvuků v inovativní kampani Najkrajšie zvuky Slovenska“. Tak by se dal stručně popsat vítězný projekt kategorie Auto-moto a doprava v soutěži Zlatý středník.
Krátce a svižně vás provedeme tím, co je při vyplňování přihlášk
Před samotným přihlášením svého projektu se rozmyslete, čeho si na něm nejvíce ceníte a které aspekty chcete ohodnotit, jelikož každá kategorie má vlastní kritéria.
Projekt roku „Máme Smysl pro tumor!“: Jak televizní seriál pomoh
Televizní seriál Smysl pro tumor dokázal něco jedinečného – během osmi epizod vtáhl miliony diváků do příběhu o onkologických onemocněních a zároveň spustil jednu z největších osvětových kampaní v historii České televize.
ASCOPA otevírá 23. ročník soutěže Zlatý středník
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností odstartovala 23. ročník soutěže Zlatý středník. Ta si dlouhodobě drží přední pozici v oblasti hodnocení komunikačních projektů a firemních médií v Česku a již 6 let i na Slovensku.
Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L'Oréal
Ceny největší oborové soutěže Zlatý středník, která již 22 let oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, znají své vítěze. Odborné poroty složené z řad odborníků na komunikaci i novinářů udělily ocenění celkem ve 34 kategoriích.